Saturday, April 6, 2013

insanrare~ versi dua @_@



dear sweetheart2 semua..

Aku ini cuma ~insanbiasa~ .. bukanlah ~insanrare~ punnn.. Kita bertemu sengajakahhh??? TIDAK.. Semuanya susunan Yang Maha Kuasa. Bila difikirkan balik, its kinda impossible for me yg duduknya jauh nun di Timur Tengah mai bersekolah di sini. Iyalah, aku punn bukannya jenis yang boleh lepas jauh2 [thats what i thought before]... m a n j a a a a bahasa mudahnya~ XD

ekhemmmm.. Benarlah orang kata, pengalaman mengajar kita erti h i d u p yg sebenar. Pengalaman aku hidup dengan korang semua betul2 memberi aku tahu akan erti kehidupan.. Sob sob takk?? ngehngeh. But, seriously Aku bilang. ini benar. Tiada yang tipu. J a n j i ~ 


Allah itu Maha Terbaik. Menghadiahkan aku kawan, teman dan sahabat yang t e r b a i k. Menjadikan aku insanbiasa>>>>>>insanluarbiasa...

Kerana apa??????????

Kerana memiliki pengalaman yang sangat sangat sangat SANGAT SANGAT sangat sangat sangatlah bernilai dan berharga...

ppsstt.. dalam hati saat ini sedang menyanyikan lagu SAYANG-SHAE .. wee~


this video.. untuk kamu! 

4 comments: